Obecnie bardzo trudno wyobrazić sobie firmę, która oferuje różne usługi i nie posiada witryny internetowej. Jednak znalezienie się strony internetowej firmy w wynikach wyszukiwania przed konkurencją nie jest prostym zadaniem.
Użytkownicy poszukują przyjemnej, wartościowej przestrzeni, w której będą mogli czuć się doskonale. Możesz im to zapewnić dzięki audytowi UX. W tym wpisie dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzić audyt UX strony WWW.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat audytu, odwiedź naszą stronę https://www.grupa-icea.pl/audyt-ux/.
Audyt UX strony internetowej
Każda strona internetowa jest wizytówką firmy, która wymaga konkretnych działań, aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania. Audyt UX w zwykłej witrynie nie jest aż tak trudny i czasochłonny, jak się wydaje.
Aby skutecznie przeprowadzić audyt strony WWW, agencje marketingowe najpierw będą chciały dowiedzieć się więcej na temat samego serwisu, o którym z pewnością Ty jako właściciel możesz im opowiedzieć. Najważniejsze, aby wiedzieć, jakie konkretne cele chcesz osiągnąć, do jakiej grupy docelowej chcesz trafiać oraz jakie podjąłeś już kroki w tym kierunku.
Jeżeli uważasz, że masz z czymś problem, zgłoś to od razu doświadczonemu ekspertowi. On z pewnością pomoże Ci rozwiązać dany problem i wzbudzić świadomość marki w internecie.
Kiedy ekspert zbierze już od Ciebie wszystkie niezbędne informacje, czas przejść do najważniejszego etapu, czyli do testowania wrażenia użytkownika. Jest to dogłębna analiza i szczegółowe badania grupy docelowej. Na tym etapie wykorzystywanych jest wiele technik, metod, a także specjalistycznych narzędzi. Ten krok umożliwia znalezienie wszystkich błędów i problemów, które należy naprawić. Następnym etapem jest stworzenie odpowiedniego raportu z wynikami analizy, który szczegółowo przedstawi aktualny stan strony WWW, a także sugestie dotyczące naprawy błędów.
Kiedy raport z wynikami będzie gotowy, warto skonsultować go z ekspertem, ponieważ tylko wtedy będziesz mógł podjąć odpowiednie działania, aby wyeliminować wszelkie problemy i generować konwersję oraz rozwijać działalność swojej firmy.
Podsumowanie
Pamiętaj, że przeprowadzenie audytu da Ci szersze spojrzenie na błędy w witrynie, jednak jeśli chcesz zaradzić występującym problemom, musisz podjąć konkretne działania razem z doświadczoną osobą w tej dziedzinie.
Postaraj się dostarczyć swoim potencjalnym klientom odpowiednich wrażeń z korzystania z Twojej strony WWW i już dziś podejmij się przeprowadzenia audytu UX!