JAK PROMOWAĆ SKLEP ONLINE?

Konieczność zaistnienia w Internecie stała się dla wielu firm faktem. Dzisiejsze czasy wymagają od przedsiębiorców dostosowania się do trendów, a posiadanie profilu w mediach społecznościowych przeistoczyło się w standard. Podobnie jest w przypadku sklepów internetowych, jednak samo „przebywanie” w sieci nie wystarczy – trzeba dać się zauważyć odbiorcom. Jak promować sklep online?

Pod tym względem niezbędnym elementem jest na pewno wiedza na temat skutecznej promocji w Internecie. Poza reklamą dużą rolę odgrywają rekomendacje – i właśnie na nich skoncentrujemy swoją uwagę. W sieci liczy się każda opinia o sklepie, która może znacząco wpłynąć na decyzję zakupową potencjalnego klienta. Ludzie ufają recenzją, często opierając na nich swoje wybory.

Jeśli zastanawiasz się, jak promować sklep online, w pierwszej kolejności weź pod lupę pozostawione w Internecie referencje. Najlepiej, gdy będą pojawiać się one stosunkowo często – oczywiście przede wszystkim te pozytywne. Nieprzychylna opinia o sklepie może tylko zaszkodzić. Nie jest więc to łatwe, ale nie niemożliwe. Aplikacja Fixback została powołana do życia, by kompleksowo wspomagać biznes każdego przedsiębiorcy.

Ankiety z nagrodami

Głównym zadaniem Fixback https://fixback.pl/ jest pozyskiwanie opinii. Dzieje się to za sprawą wygenerowanego w narzędziu kwestionariusza ankiety, w którym znajdują się kluczowe pytania na temat funkcjonowania sklepu oraz jego szczegółowej oferty. Odpowiedzi stanowią natomiast dokładny obraz tego, co sądzą o firmie konsumenci… i właśnie – jak zachęcić klientów do wypełnienia kwestionariusza?

Nic tak nie zmotywuje do poświęcenia chwili czasu, jak mały bonus. Ankiety z nagrodami pełnią funkcję skutecznego sposobu zachęty, najczęściej przybierającej formę zniżki na kolejne zakupy lub niewielkiego podarunku. W celu rozwiązania kwestionariusza wystarczy telefon i wygenerowany (np. na paragonie) kod QR, który przekieruje użytkownika do odpowiedniego formularza.

Kolejnym zadaniem Fixback jest filtrowanie odpowiedzi w taki sposób, żeby wszystkie pozytywne opinie zostały automatycznie przesłane do konkretnych social media, a negatywne pozostały jedynie do wglądu właściciela sklepu internetowego. Wygenerowanie rzetelnej ankiety z nagrodami, reagowanie na zmieniające się potrzeby oraz zdobywanie rekomendacji nigdy wcześniej nie było tak proste! Przekonaj się na własnej skórze, ile możliwości niesie ze sobą Fixback.

Leave a Reply